Tudástár
Gyakran Ismételt Kérdések
- Mit tartalmazzon egy PR cikk?
Amit kérünk:
- 1 db 1200*628px-es képet max. 205 KB méretben.
- Egy összefoglalót, amiben 2-3 mondatban összefoglalod a cikk tartalmát.
- Egy legalább 4000-7000 karakteres blogcikket.
- A blogcikk kulcsszava szerepeljen a címben és az összefoglalóban.
- Legyen benne legalább egy link, ami a weboldaladra mutat.
A link lehetőleg úgy szerepeljen benne, hogy egy szövegre vagy szövegrészre helyezed el, pl így: a CikkPortálon költséghatékonyan lehet RP cikkeket elhelyezni.
Nem érdemes 2-3 linknél többet egy cikkben elhelyezni és minden témakörre érdemes külön cikket írni.
- Miért csak 1 cikket lehet megjelentetni?
A tapasztalatok szerint havi 1 cikkcél/weboldal-nál többet nem érdemes egy portálon belül elhelyezni, ezért is van a havi 1 cikk/weboldal korlát.
Amennyiben erőteljesebben szeretnéd linkekkel és PR cikkekkel támogatni a weboldalad (vagy ügyfeleid weboldalait), akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, mert a terveink szerint hamarosan újabb PR cikk gyűjtő portált fogunk indítani (természetesen másik szerveren, másik névvel, hogy a keresőknek is megfelelő legyen)…
- Ki írja a cikkeket?
A cikkek megírása alapvetően a Te feladatod, de ha nem szeretnél ezzel foglalkozni, akkor érdemes megbízni vele egy hozzáértőt.
Mi ebben is tudunk neked költséghatékonyan segíteni: kollégánk SEO- és marketing központú szemlélettel, kedvező áron készít igény esetén PR cikkeket…
- Milyen témájú cikkeket lehet közzétenni?
Alapvetően szinte bármilyen (törvénybe nem ütköző) témában lehet cikket írni – de csak olyat, amit a keresők is elfogadnak.
FONTOS: olyan cikket van értelme elhelyezni az oldalon, ami önmagában is hasznos és fontos információkkal rendelkezik a termékedről/szolgáltatásodról vagy abban a témában informálja (edukálja) a leendő vásárlóidat.
Elhelyezhetsz cégismertetőt, szolgáltatás- vagy termék elírást, oktatóanyagot, stb…
- Van hűségidő?
Nincs hűségidő!
Amennyiben nem szeretnéd már támogatni a weboldalad SEO-ját és a keresőkben való jó helyezését a továbbiakban (és hagyni akarod a találati listákban lejjebb kerülni – mivel a konkurencia biztosan nem fog lazsálni, ez biztosan be fog következni), akkor minden gond nélkül lemondhatod az előfizetésed.
- Hogyan tudok fizetni?
Fizetni kizárólag bankkártyával tudsz, a népszerű és biztonságos Stripe-on keresztül.
FONTOS: a weboldalunk vagy mi NEM LÁTJUK a bankkártyád adatait, azokat teljesen biztonságos, titkosított csatornán kezeli a Stripe!
- Mi történik, ha egy hónapban nem töltök fel cikket?
Ha az adott hónapban nem töltesz fel cikket, akkor nem történik semmi: az adott havi megjelenési lehetőséged elveszik – azaz a következő hónapban emiatt nem fogsz tudni 2 cikket beküldeni.
Ezért érdemes minden hónapban rászánnod pár percet, hogy kitett a cikkedet a portálra, hogy a keresőkben biztosítsd a jó helyezésedet és megfelelően támogasd a SEO-dat is.
Van lehetőség arra, hogy ezt a terhet (is) levegyük a válladról: szakértő kollégánk nem csak a cikkeid megírásának terhét tudja levenni a válladról, hanem a Portálon való megjelenéséről id tud gondoskodni…
- Mi lesz a cikkeimmel, ha már nem leszek előfizető?
Az előfizetésed indulásakori egyszeri (regisztrációs) díj pont azért van, mert ha már nem lesz el előfizető, a cikkeid akkor is itt maradnak a Portálon:
- nem fogjuk törölni őket, a továbbiakban is elérhetőek lesznek itt a Portálon;;
- nem fogjuk eltávolítani (vagy nofollow-ra állítani) a cikkeidben lévő linkeket;
- és nem fogunk külön díjat kérni Tőled a megmaradásukért.
- Hány kupont tölthetek fel?
Az előfizetői csomagod határozza meg, hány kupont tölthetsz fel. Az egy weboldalas csomagban ez jelenleg 2 db kupon feltöltési lehetőséget jelent.
Nem kell aggódnod amiatt, hogy ez kevés lesz, hiszen a kuponok a megjelenési időtartamuk (2 vagy 4 hét, a Te választásod szerint) automatikusan törlődnek, illetve Te is bármikor törölheted a saját kuponjaidat.
A kuponokkal azonban érdemes megfontoltan és a marketing stratégiádba jól illeszkedően „bánni”!
Amennyiben marketing- vagy értékesítési tanácsadásra/segítségre lenne szükséged, keress minket bátran: közel 30 éves gyakorlati tapasztalattal a hátunk mögött állunk rendelkezésedre…
- Meddig maradnak fent a kuponok?
A kuponok a Te választásodnak megfelelően 2 vagy 4 hétig lesznek elérhetőek – legalábbis a jelenlegi elgondolásunk szerint.
Bár a kuponok tartalmát a megjelenésük után is tudod módosítani, a megjelenés idejét már nem. Érdemes tehát jól átgondolni a kupon-stratégiádat: akkor jó a kupon, ha több vásárlást és bevételt generál, ami ráadásul még hasznot is hoz. Nem érdemes tehát túl gyakran, illetve átgondolt stratégia nélkül „kuponozni”.
Ha szükséged lenne segítségre, ránk marketing tanácsadás keretében is számíthatsz!
- Lehet egy cikket utólag módosítani?
Igen, egy már megjelent cikket is lehet bármikor módosítani.
Azt vedd figyelembe, hogy a Szabályzatunk szerint cikket nem törölhetsz, illetve arra is számíts, hogy – miként az első megjelenéskor, így – a módosítás után is függőben lévő állapotba kerülnek a cikkek, amik az után kerülnek aktíválásra, hogy egy kollégánk átnézte.
Ez a „felülvizsgálat” csak a Szabályzatunk betartásának szempontjából történik, SEO illetve fogalmazásbeli, rossz linkekre vagy helyesírási (stb.) hibákra nem terjed ki…