Belépés

Így írj (jó) cikket

A CikkPortálon közzétett PR cikkeid nagy mértékben segíteni tudják a weboldalad vagy webshopod SEO-ját és látogatottságát. Ehhez nem kell más, mint hogy minden hónapban megjelenjen itt, a CikkPortálon egy jól megírt, megfelelő tartalmú cikked…

Megfelelő formátum

Ahhoz, hogy ne csak a tartalma, hanem a megjelenése is jó legyen a PR cikkednek, fontos betartanod az alábbi szabályokat és ajánlásokat:

  1. válaszd ki, hogy melyik (már előzőleg felvitt) weboldaladhoz kapcsolva szeretnéd beküldeni a cikked. Ne feledd: weboldalanként havonta egy cikket tudsz beküldeni (többet nem is igen érdemes).
  2. minden cikkhez kell egy jó minőségű, 1200*628 px méretű (kiemelt) kép. Ez fog megjelenni a cikked felső részében és a megosztásoknál is (pl. a Facebook-on).
  3. fontos, hogy a tartalmának megfelelő értelmes címet adj a cikkednek (de ne legyen clikkbait!).
  4. legyen egy 2-3 mondatos összefoglalód (maximum 250 karakter hosszú), amiben benne van(nak) a cikkben használt kulcsszava(i)d is!
  5. választ ki a kategóriákat, amikbe illik a cikked (ez a látogatóknak segít, hogy a keresővel meg tudják találni az általuk érdekes témájú cikkeket).
  6. válaszd ki a cikked témájának típusát.
  7. a kiválasztott kulcsszód vagy kulcsszavaid „köré” legalább 4000-7000 karakteres, értelmes és hasznos szövegezésű cikket írj. A cikkek NEM CSAK a keresőrobotoknak és az AI-oknak szólnak, hanem a leendő vásárlóidnak/partnereidnek is! Fontos, hogy olyan tartalmat készíts, ami ösztönzi az érdeklődőket abban, hogy a cikkben szereplő link(ek)re kattintva el akarjanak „menni” a TE weboldaladra/webshopodra…
  8. helyezz el legalább egy linket, ami a weboldaladon vagy webáruházadon a cikk tartalmának megfelelő oldalra viszi az érdeklődőt. Például ha egy termékedről írsz, akkor a link mutasson közvetlenül a termékoldaladra!