A sikeres PR Cikk készítésének kézikönyve
Írsz, de nem jönnek az eredmények? Tanuld meg lépésről lépésre, hogyan írj olyan PR cikket, ami VALÓDI látogatókat és vevőket hoz a Cikkportál.hu előfizetésedből!
MEGVESZEM A KÉZIKÖNYVET - 2.499 Ft

Ismerős a helyzet, amikor hónap végén még mindig nincs kész a cikked...?
- Bárcsak tudnád, miről érdemes írni, ami az ügyfeleket is érdekli.
- Fogalmad sincs, mik azok a "kulcsszavak" és hogyan kellene őket használni.
- Úgy érzed, a cikkírás csak egy letudandó feladat, és nem látod a valódi üzleti hasznát.
- Megírod a cikket, de a weboldalad látogatottsága egyáltalán nem nő tőle.
- Esetleg attól tartasz, hogy csak pazarlod az értékes idődet és a Cikkportál.hu előfizetésed díját.
Ne pazarold tovább az idődet! Tedd a PR cikkeidet az egyik leghatékonyabb marketing eszközöddé!
Miben segít Neked ez a kézikönyv?
- Megérted, miért több a PR cikk egy egyszerű reklámnál, és hogyan épít bizalmat és SEO erőt egyszerre.
- Látni fogod, hogyan illeszkedik a PR cikk a vevőszerzési folyamatodba, hogy ne csak látogatókat, hanem vásárlókat is szerezz.
- Egy egyszerű módszert kapsz a kulcsszókutatáshoz, drága szoftverek nélkül, amivel megtalálod a vevőid aranyat érő kifejezéseit.
- Egy komplett vázlatot és írási struktúrát tanulsz meg, amivel a cikkírás többé nem szenvedés, hanem egy logikus folyamat lesz.
- Megtanulod, hogyan hozd ki a legtöbbet a publikálásból, és hogyan mérd le a cikked valódi sikerét egyszerű, ingyenes eszközökkel.
Íme a teljes tartalomjegyzék:
Bevezetés: Miért kulcsfontosságú a jó PR cikk a modern vállalkozások számára
A Cikkportál.hu és az Ön vállalkozásának közös célja: a hatékony kommunikáció
Hogyan segít ez az e-book, hogy a legtöbbet hozza ki az előfizetéséből?
A PR cikk ereje: több mint egy egyszerű hirdetés
I. Rész: Az Alapok Megértése – Mi is az a PR cikk és miért jó Önnek?
1. Fejezet: A PR cikk fogalma és céljai
2. Fejezet: A PR cikkek szerepe az értékesítési tölcsérben
II. Rész: A Tervezéstől a Megvalósításig – A Hatékony PR Cikk Létrehozása
3. Fejezet: A Tervezés fázisa – Mielőtt egyetlen szót is leírna
4. Fejezet: A SEO Alapjai – Kulcsszókutatás Lépésről Lépésre
5. Fejezet: A Tartalom Készítése – Így írjon SEO-barát és olvasmányos PR cikket!
III. Rész: Az Utolsó Simítások és a Siker Mérése
6. Fejezet: Publikálás és Terjesztés
7. Fejezet: Az Eredmények Mérése és Elemzése
8. Fejezet: A hatékony cikk-elérések biztosítása
Zárszó: A Folyamatos Fejlődés Útja
Összefoglalás: A legfontosabb lépések a sikeres PR cikkekért
Gyakori hibák, amiket érdemes elkerülni
Bátorítás a kísérletezésre és a saját hang megtalálására
Függelék (hasznos eszközök listája):
Kulcsszó kutatás:
1. A legalapvetőbb és leghatékonyabb eszköz: maga a Google
2. Ingyenes és freemium online eszközök
3. Google saját, haladóbb eszközei (ingyenes)
CikkPortál.hu előfizető vagy? Ezt a kézikönyvet ajándékba kapod!
Hisszük, hogy a közös sikerünk záloga, ha te a legjobb tudásod szerint használod a platformunkat. Ezért a tudást ajándékba adjuk!
MINIMAL vagy BUSINESS csomaggal rendelkezel?
Remek hírünk van: a kézikönyv a tiéd, díjmentesen. Lépj be a fiókodba, és a „Letöltések” menüpont alatt már vár is rád. Köszönjük a bizalmad!
Még nem vagy előfizető?
Két lehetőséged van:
- Vásárold meg a kézikönyvet most, mindössze 2.499,- Ft-ért.
- Fizess elő a MINIMAL vagy a BUSINESS csomagra és a könyvet ajándékba kapod, így rögvest a webolalad előnyére fordíthatod az e-bookot!
A kézikönyv szerzőjéről
Szia, Vági Sándor vagyok, a Cikkportál.hu alapítója. Az elmúlt 10+ évben több tucat landing page-et, weboldalt és webáruházat készítettem. Ezzel együtt több száz PR cikket és blogbejegyzést láttam megjelenni, elemezni és teljesíteni. Láttam, mi működik, mi hoz valódi eredményeket, és mi az, ami csak elvesztegetett idő.
A küldetésem a Cikkportál.hu-val az, hogy segítsek a hozzád hasonló magyar vállalkozóknak kitűnni a digitális zajból és a jelenlegi stagnáló gazdasági helyzetben olyan mentőöv-lehetőséget adni, ami nem csak abban segít, hogy életben maradjon a vállalkozásod, hanem idővel (és megfeleő tartalommal) még fejlődésnek is indíthatja…
Ezt a kézikönyvet azért állítottam össze, mert hiszek benne, hogy a PR cikk (azaz a tartalommarketing) az egyik leghatékonyabb eszköz lehet a kezedben – ha jól használod.
Az összes tudásomat és tapasztalatomat belesűrítettem ebbe az anyagba, hogy neked már ne kelljen kísérletezned.

Képzeld el, milyen könnyű lesz a következő cikked megírása...
Amikor leülsz a gép elé, már nem a kétség és mellette az üres oldal fogad. Pontosan tudod majd, kinek írsz, miről fogsz írni és milyen kulcsszavakat használsz.
Magabiztosan építed fel a cikket a kézikönyvben tanultak alapján. A cikked nem csak egy „letudott feladat”, hanem egy stratégiai eszköz, ami bizalmat épít és szakértőként pozicionál téged.
A publikálás után pedig nem a tücskök ciripelését hallod, hanem látod a Google Analyticsben, ahogy érkeznek a látogatók a weboldaladra.
Ez a kézikönyv ezt a magabiztosságot és segítséget adja a kezedbe.
Szerezd meg a tudást, ami vevőket hoz – egy kávé áráért!

Gondolj bele, mi kerül manapság 2.499,- Ft-ba? Két csésze kávé egy kávézóban? Egy szendvics ebédre? És ezek csupán csak pár percig tartó élményt adnak…
Ez a kézikönyv viszont egy olyan tudást és rendszert ad a kezedbe, aminek segítségével a weboldalad évekig hozhatja neked az új vevőket. Ha csak egyetlen új ügyfelet szerzel a segítségével, már a sokszorosát hozta vissza az árának. Ez nem költség, hanem a vállalkozásod egyik legjobb befektetése!
Olvasd el a kézikönyvet, és ha 14 napon belül úgy érzed, nem kaptál belőle egyetlen hasznos, a gyakorlatban is alkalmazható tanácsot sem, írj egy e-mailt, és kérdés nélkül visszatérítjük a teljes vételárat. A kockázatot mi vállaljuk.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
- Teljesen kezdő vagyok a SEO-ban. Nekem is hasznos lesz?
Igen, kifejezetten neked íródott! A kézikönyv minden lépést közérthetően, szakzsargon nélkül magyaráz el, hogy azonnal alkalmazni tudd a tanultakat.
- Nem vagyok egy író típus. Segít ez a könyv?
Abszolút. Ez a könyv nem írói tehetséget, hanem egy biztos alapismeretet ad a kezedbe. Az alapvető ismeretek birtokában egy vázlat és a logikus felépítés segítségével bárki képes lesz értékes, jól strukturált cikkeket írni.
- Milyen formátumban kapom meg a könyvet?
PDF formátumban, amit kényelmesen olvashatsz számítógépen, tableten vagy akár a telefonodon is.
- Hogyan történik a fizetés és a letöltés?
Biztonságos online bankkártyás fizetés (Stripe) után azonnal küldjük e-mailben a számlát és a Fiókodba belépve a Letöltések menüben megtalálod majd az e-bookodat.
Ne halogasd tovább a sikert!
PR cikk közzététele a CikkPortálon
A megfelelő formátum és tartalmi elemek
Ahhoz, hogy ne csak a tartalma, hanem a megjelenése is jó legyen a PR cikkednek, fontos betartanod az alábbi szabályokat és ajánlásokat:
- válaszd ki, hogy melyik (már előzőleg felvitt) weboldaladhoz kapcsolva szeretnéd beküldeni a cikked. Ne feledd: weboldalanként havonta egy cikket tudsz beküldeni (többet nem is igen érdemes).
- minden cikkhez kell egy jó minőségű, 1200*628 px méretű (kiemelt) kép. Ez fog megjelenni a cikked felső részében és a megosztásoknál is (pl. a Facebook-on).
- fontos, hogy a tartalmának megfelelő értelmes címet adj a cikkednek (de ne legyen clikkbait!).
- legyen egy 2-3 mondatos összefoglalód (maximum 250 karakter hosszú), amiben benne van(nak) a cikkben használt kulcsszava(i)d is!
- választ ki a kategóriákat, amikbe illik a cikked (ez a látogatóknak segít, hogy a keresővel meg tudják találni az általuk érdekes témájú cikkeket).
- válaszd ki a cikked témájának típusát.
- a kiválasztott kulcsszód vagy kulcsszavaid „köré” legalább 4000-7000 karakteres, értelmes és hasznos szövegezésű cikket írj. A cikkek NEM CSAK a keresőrobotoknak és az AI-oknak szólnak, hanem a leendő vásárlóidnak/partnereidnek is! Fontos, hogy olyan tartalmat készíts, ami ösztönzi az érdeklődőket abban, hogy a cikkben szereplő link(ek)re kattintva el akarjanak „menni” a TE weboldaladra/webshopodra…
- helyezz el legalább egy linket, ami a weboldaladon vagy webáruházadon a cikk tartalmának megfelelő oldalra viszi az érdeklődőt. Például ha egy termékedről írsz, akkor a link mutasson közvetlenül a termékoldaladra!
