Belépés

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

vagiesvagikft.hu
Hatályba lépés ideje: 2025.09.15.

Bevezetés:

Legyen kedves gondosan elolvasni Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit!

Amennyiben weboldalunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy Általános szerződési feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, felveheti Cégünkkel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:

Cégünk adatai:

Cég neve: Vági és Vági Kft.
Székhelye: 1162 Budapest, Irha u. 1.
Postacíme:  1162 Budapest, Irha u. 1.
Adószáma:  10882630-2-41
Cégjegyzék kelte: 1995.10.24. és száma: 01-09-267635.
Nyilvántartásba vevő hatóság neve: Budapesti Törvényszék Cégbíróság
Cég bankszámlaszáma: 10702301-68302931-55700009
Képviselő neve: Vági Sándor
Honlapunk címe: https://vagiesvagikft.hu
E-mail cím: info[kukac]vagiesvagikft.hu
Telefonszám: +36 20 393 8041
Tárhely szolgáltató: MikroVPS Kft.
Bankkártyás fizetés: Stripe

Fogalmak:

Felek: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás együttesen

Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy

Fogyasztói szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül

Jótállás: a Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint

  • jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
  • kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul

Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése

Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre

Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon…

Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés tárgyát képező, forgalomképes ingóság

Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy

Webshop: webshopunk, melyen a szerződéskötés megvalósul

Vonatkozó jogszabályok:

  • 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
  • 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

ÁSZF hatálya és elfogadása:

A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és minket megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.

Szerződés nyelve és formája:

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés a megrendelés leadásával jön létre, Általános szerződési feltételeink elfogadásával.

Árak:

Az árak forintban értendők. Az áraink bruttó árak, melyek a 0% ÁFÁ-t tartalmazzák. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

Elállás:

A CikkPortálon nyújtott szolgáltatás egy digitális szolgáltatás, így a vásárlás után elállási lehetőség nincs. Egy esetleges szolgáltatás felfüggesztés vagy törlés esetén pénzvisszafizetési lehetőséget sem biztosítunk – a szolgáltatásunk működése okán.

A CikkPortál által nyújtott lehetőségek rosszhiszemű kihasználása esetén az előfizetés azonnal törlésre kerül (és minden feltöltött kupon is), az esetlegesen már megjelent cikkek egyedi elbírálás alapján törlésre kerülhetnek:

  • vagy csak a cikk(ek)ben elhelyezett linkeket töröljük;
  • vagy magát az teljes PR cikket is.

Szolgáltatási feltételek:

PR cikkek és megjelenésük:

A CikkPortál elsődleges funkciója az, hogy ügyfeleink PR cikkeinek megjelenési felületet biztosítsunk, ezáltal javítva nem csak a keresőkben való helyezését, hanem az olvasók számára hasznos tartalmakkal irányítva forgalmat a Partner weboldalára.

Ezért a PR cikkek linkeket is tartalmaznak, amelyek kizárólag a cikkhez kapcsolt weboldalra (vagy annak valamely aloldalára) mutathatnak. Az ilyen céloldalak tartalmáért kizárólag az adott Partner felel, akik azt a rendszerünbe felvitte.

A CikkPortálon megjelentetni kizárólag egyedi PR cikkeket lehet, amelyek máshol sem előtte, sem utána nem jelennek meg!

Az itt megjelent cikkek a Portál működéséig megmaradnak, azokat (ha csak nem szeg meg valamilyen jogszabályt vagy alapvető kommunikációs viselkedési normát) nem fogjuk törölni a cikk tulajdonosának előfizetési idejének lejárata után sem (azaz az egyszer már megjelent cikkek nem lesznek később sem törölve).

Cikk egjelenés alapvető elvei és szabályai:

  • A CikkPortálon csak és kizárólag a hatályos Magyar jogszabályoknak megfelelő tartalmú cikk és kupon jelenhet meg.
  • PR cikk csak a kapcsolt weboldalra mutató linkeket tartalmazhat és csak a kapcsolt weboldal tartalmához igazódó témákat és szövegeket tartalmazhat (tehát olyan témáról, termékről vagy szolgáltatásról nem lehet cikket beküldeni, ami nem kapcsolódik a csatolt weboldalhoz).
  • A cikkek tartalmáért (bár előzetes ellenőrzésen átesnek) csak és kizárólag a cikk beküldője tartozik felelősséggel, így egy esetleges kártérítési igényért is ő felel.

Kuponpláza:

A CikkPortálon Partnereink kuponokat is megjelentethetnek, melyek megjelenési időtartama 14 vagy 28 nap. Ezen időszak lejárta után a kuponok automatikusan törlődnek. Minden Partner az előfizetési csomagjának megfelelő számú kupont tölthet fel egyidejűleg (azaz a már lejárt és ezért törlődött kuponok nem számítanak bele a limitekbe).

A Kuponokon szereplő linkek csak a kapcsolt weboldalra, vagy annak aloldalára mutathatnak.

A kuponok megjelenés előtt (vagy a Pertner általi esetleges módosításuk után) egy kollégánk általi ellenőrzésen esnek át, nyilvánosan csak ez után jelenhetnek meg.

A kuponok nem kerülnek keresőrobotok általi indexelésre időszakos élettartamuk okán – de a rendszeres hírleveleinkben az új kuponokat a terveink szerint heti rendszerességgel kiküldjük a Hírlevelünkre feliratkozott érdeklődők számára.

Korlátozások:

Egyes szolgáltatásaink során korlátozhatjuk az előfizetők hozzáférési lehetőségeit a szolgáltatás folyamatának, minőségének és biztonságának biztosítása érdekében.

A PR cikkeket beküldés, illetve minden későbbi módosítás során kollégánk ellenőrizni fogja (addig vázlat állapotba kerül) és csak ez után az ellenőrzés után kerülhet nyilvános megjelenésre.

Ugyan ez az ellenőrzési eljárás vonatkozik a kuponkra is: mind beküldés, mind módosítás után át kell essen egy ellenőrzésen, hogy nyilvánosan megjelenhessen.

Továbbá a CikkPortálon már megjelentetett cikket utólag törölni szigorúan TILOS! Aki már megjelent cikket (akár csak annak tartalmának törlésével) törölni próbál, annak az előfizetését azonnal töröljük és ezzel a cikkadmin felületéhez való hozzáférését felfüggesztjük.

Hibajelentés és kommunikáció:

A hibákat és fejlesztési kéréseket csak és kizárólag e-mailben tudunk fogadni.

Szakmai hírlevél:

Minden partnerünk regisztrációkor automatikusan bekerül a Szakmai hírlevelünkbe, melyet a szolgáltatásainkkal és a CikkPortál biztonsága érdekében hoztunk létre. Ezekben a hírlevelekben csak és kizárólag a fent említett témákban küldünk információkat – így nem fognak tartalmazni marketing célú megkereséseket. Természetesen erről a hírlevélről bármikor le lehet iratkozni, de mivel a szolgáltatásainkkal kapcsolatos fontos információkat ezen keresztül juttatjuk el ügyfeleinkhez, amíg igénybe veszi valaki bármely szolgáltatásunkat, addig nem érdemes leiratkozni a hírlevélről…

Szolgáltatások felfüggesztése:

Szolgáltatásaink kizárólag (bankkártyával történő) előre fizetéssel vehetőek igénybe. Amennyiben egy szolgáltatás díja nem kerül a határnapot követően maximum 3 napon belül kiegyenlítésre, úgy a szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggesztjük!

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

Előzetesen felhívjuk a figyelmet arra a tényre, hogy cégek, illetve vállalkozások (jogi személyek) nem minősülnek Fogyasztónak (Fogyasztó csak magánszemély lehet!).

A Fogyasztó a Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:

  • E-mail cím: info[kukac]vagiesvagikft.hu
  • Telefonszám: +36 20 393 8041

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Cégünkkel panaszát. A panasz vonatkozhat a Cégünk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt Cégünk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Cégünk álláspontját köteles megindokolni. Cégünk köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Cégünk nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
  • A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén

Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.

Cégünk a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Cégünk Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha Cégünk és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:

A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás:

A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi eljárás:

Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó Cégünkkel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A Békéltető Testületi eljárásban Cégünket együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján Cégünk köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni ésegyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.

Ha Cégünk székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, Cégünk együttműködési kötelezettsége a Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Amennyiben fenti együttműködési kötelezettségünknek nem teszünk eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.

A bírság összege kis- és középvállalkozás számára 15.000 – 500.000 Ft-ig, 100 millió Ft feletti éves nettó árbevétellel rendelkező nagyvállalat számára pedig 15.000 Ft-tól a vállalat éves nettó árbevételének 5%-áig, legfeljebb 500 millió Ft-ig terjedhet.

A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

Tartalmaznia kell a kérelemnek:

  • Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • Fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • Testület döntésére irányuló indítványt
  • Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a cég panaszt elutasító írásbeli nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: https://www.bekeltetes.hu

További információ a területileg illetékes Békéltető Testületekről:  https://bekeltetes.hu/